דף הבית »
ניירת משרדית
כרטיס ביקור, נייר מכתבים ומעטפה, אלו הם השילוש הקדוש של כל ניירת משרדית. חובה שיהיה תאום ביניהם על מנת ליצור לעסק זהות אחידה, לכן רצוי שהגרפיקה של שלושתם תעשה באותו זמן. חברות רבות משנות את הניירת המשרדית שלהם על מנת לרענן את המראה גם בשביל העובדים וגם בשביל לקוחות העסק, הדבר נותן תחושה של עסק דינמי, משתנה, אשר נמצא בתנועה מתמדת.
עיצוב נכון של ניירת
עיצוב של ניירת משרדית הוא לא דבר להקל בו ראש. כרטיס הביקור מחולק ללקוחות פוטנציאלים, על הניירת נכתבים הסכמים ונשלחים בתוך מעטפה כמכתבים לספקים ולקוחות. לכן להבדיל מעיצובים פנימיים בתוך המשרד, אופי המשרד משודר ללקוחות ועסקים אחרים על גבי הניירת. מאותה סיבה, אם העסק שלכם הוא חברת ביטוח, הניירת בדרך כלל תשדר עיצוב נקי, חיובי ופשוט. חברת סטארט אפ אולי תשתדל להיות פחות קונסרבטיבית ולשדר חדשנות ודינמיות. אם לחברה שלכם כבר יש קו עיצובי אשר נבנה על גבי מוצרים אחרים כמו אתר אינטרנט וכדומה, הניירת צריכה להמשיך את אותו קו על מנת לא ליצור בלבול אצל הלקוחות. בנייר המכתבים חשוב להשאיר את רובו של הדף נקי או מקסימום עם אלמנט גרפי בהיר במיוחד ברקע אשר לא יפריע לכתיבה וקריאת טקסטים.
שגיאות והגהות
אחד הדברים שיש לקחת בחשבון בעיצוב ניירת משרדית הוא אם העסק הולך לעבור שינוי בקרוב. האם הלוגו הולך להשתנות? האם החברה עוברת לבניין משרדים אחר? האם אתם הולכים לעבור לחברה סלולרית אחרת בקרוב? כל אלה שאלות שחובה לבדוק לפני הדפסת הניירת, אחרת צריך להחליף את כולה. כמו כן חשוב לעשות הגהה כמה וכמה פעמים על מספרי הטלפון על מנת לחסוך רגשות אשם על טעויות אחר כך, בקשו מכמה עובדים או חברים שיעברו גם הם על הכתובות והמספרים, עוד זוג עיניים לעולם לא מזיק.
הזמנה דרך האינטרנט
אם חושבים על הכל נכון, אותה ניירת משרדית יכולה להישאר אתכם זמן רב, כל שתצטרכו הוא לשלוח את אותם קבצים לבית הדפוס ולבחור בכמה עותקים לקבל אותה. כיום, בעזרת הזמנה דרך דפוס אונליין פעולה זו הופכת להיות קלה מתמיד.