דף הבית »
המדריך לצילום ילדים בפורים עם תחפושות
המדריך לצילום ילדים בפורים עם תחפושות
- רקע – בחרי רקע מעניין בגן כמו קיר מעוצב לפורים או ארמון וצלמי את הילדים על הרקע הנ"ל.
- צילום לאורך על מנת לתפוס את הילד בעדשה בגוף מלא כולל רקע מסביב.
אפשר ליצור תמונה נוספת של חצי גוף (פנים + גוף עליון)לא לשכוח להשאיר רקע מסביב (שהראש של הילד לא יהיה בקצה). - מסכות – אם התחפושת כוללת מסכה מומלץ להרים או להסיר את המסכה על מנת שיראו את פני הילדים.
- פוקוס – חשוב להקפיד שהתמונה תהיה בפוקוס. על מנת להגיע בסמארטפונים לפוקוס, יש ללחוץ על העיגול / הריבוע על פני הילד במסך. פעולה זו תבטיח לנו שהפוקוס, יהיה על פני הילד ולא על מקום אחר במרחב התמונה.
לאחר ביצוע הלחיצה לפוקוס, יש ללחוץ על הכפתור לביצוע הצילום. - תאורה – מומלץ לצלם במקום מואר.
- מרחק צילום מהילד – כאשר מצלמים גוף מלא יש לצלם במרחק של כמטר וחצי מהילד.
בצילום חצי גוף – כמטר מהילד. - מומלץ לצלם לפחות 2 תמונות לכל ילד על מנת שתוכלי אחר כך לבחור את התמונה המוצלחת יותר.
- מומלץ שהילדים לא יעמדו דום אלא יצרו תנועה הקשורה לתחפושת, למשל חייל יחזיק את הרובה, נסיכה או מלכה יפרשו את השמלה לצדדים וכו'.
- מומלץ לשים מוזיקת רקע של שירי פורים על מנת להכניס את הילדים לאווירת החג.
- מה עושים עם ילד שלא רוצה להצטלם ?
אפשר לאפשר לו לבחור חבר טוב ולהצטלם ביחד איתו או להצטלם עם משחק שהוא אוהב או לצלם אותו בפעילות חופשית (לאו דווקא ברקע הספציפי בו הצטלמו כל ילדי הגן). - את התמונות מומלץ להכניס לאלבום או לפולדר מיוחד לפורים על מנת שלהורים תישאר מזכרת מכובדת ויפה מיום מיוחד זה.
- מומלץ לתת לכל ילד 2 תמונות – תמונת גוף מלאה בה רואים את כל התחפושת ותמונת חצי גוף (פנים + חלק גוף עליון).
משלוח חינם ברכישה מעל 500 שח {לא כולל מתנות}
עוד בנושא
שיטות וחומרים להדפסת תמונות
שיטות וחומרים להדפסת תמונות
בעולם הצילום והאומנות הדיגיטלית, לאיכות הדפסת התמונה תפקיד מכריע בהצגה הסופית של העבודה. בין אם אתה צלם...
להמשך קריאה
המוצר שהרבה בעלי עסקים בוחרים להשתמש
בשנים האחרונות אנחנו רואים שהרבה מאוד בעלי עסקים בוחרים להשתמש במדבקות מיוחדות לעסק שנקראות מדבקות ויניל. מדבקות אלה עשויות מחומר...
להמשך קריאה
קבלו 8 טיפים חיוניים ליצירת לוגו עסקי בלתי נשכח
בנוף העסקי התחרותי של היום, לוגו מעוצב היטב הוא נכס קריטי שיכול לייחד את המותג שלך ולהשאיר רושם מתמשך על...
להמשך קריאה