סיומה של שנה – רעיונות למתנה לקראת החופש הגדול לילדים

הגיע כבר סוף חודש יוני ואיתו סיום שנת הלימודים. תלמידי יסודי, חטיבה, תיכון וילדי גן רבים יוצאים בקרוב אל החופש הגדול. רגע לפני שמתחילים קייטנות, חשוב לסיים את השנה שהייתה כמו שצריך. על מנת לסגור את השנה בהוקרת תודה, כלפי התלמידים וכלפי המורים והגננות כאחד, מתנות לסוף שנה יכולות להיות רעיון נפלא. אם הינכם מעוניינים לקנות מתנות בתוך מסגרת הלימודים, אנחנו דפוס צילום ראשון מעצבים מתנות בהזמנה אישית, כך שבבטוח מי שיקבל את המתנה- יתרגש!

מורים ותלמידים – המתנה של המורה לתלמיד

בסוף השנה יש להביא מתנה למורה שעבר איתכם שנה שלמה, והמורה יכול להביא גם לתלמידים. כמובן שהמתנה של המורה לתלמיד תהיה סמלית לעומת המתנה של התלמידים למורה.
דוגמאות למתנה למורה, יכולות להיות- לוח שנה עם תמונות של התלמידים לאורך השנים, אלבום תמונות עם זיכרונות לאורך כל השנה, תמונה של כל הכיתה על בלוק עץ, קאפה, זכוכית אקרילית או קנבס ועוד.
דוגמאות למתנה לתלמיד, יכולות להיות- סימניות עם תמונה וכיתוב ממתכת, ברכה מרגשת על דף מיוחד או קנבס, מחזיק מפתחות עם תמונה של כל הכיתה ועוד.
על מנת לראות עוד דוגמאות, אתם מוזמנים להיכנס לאתר שלנו לעשרות האפשרויות המגוונות למתנות שוות!

דפוס צילום ראשון – בית דפוס שמתחדש ומתפתח כל הזמן

אנחנו דפוס צילום ראשון בית דפוס הממוקם ברמלה ועובד כבר מעלה מ25 שנה. בית הדפוס כל הזמן מתחדש ומתפתח, בהתאם לצורכי הלקוחות, מדי שנה. אנחנו מוכרים מגוון מוצרים למטרות שונות כמו מתנות לסוף שנה, עזרים מעוצבים אישית לעבודה, הדפסה ופיתוח של תמונות, עיצוב מגוון מדבקות בהזמנה אישית ועוד. אם הינכם רוצים את אחת המוצרים המעוצבים אישית אך אינכם יודעים איך לעשות זאת, לנו יש ניסיון של שנים בעיצוב גרפי ונעצב לכם את המתנה הכי יפה שיש. בנוסף, אם תרצו לרכוש את אחד המוצרים שלנו, ואינכם גרים בסביבתה של רמלה, אנחנו נשמח לעשות לכם משלוח עד לפתח הבית, בעזרת צוות המשלוחים שלנו. כנסו כבר עכשיו לאתר ובחרו כבר עכשיו את הפריט האהוב עליכם לרכישה!

משלוח חינם ברכישה מעל 500 שח {לא כולל מתנות}

חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      buyq4 Get 5% off 5% הנחה לרוכשים ממגוון מוצרי החנות {לא כולל מתנות לגני ילדים} אין כפל מבצעים והנחות.
      freeshipping Get 0.00 off משלוח חינם