ניירת משרדית ומיתוג עסקי

ניירת משרדית

ניירת משרדית זהו שם כולל למרבית מוצרי הדפוס המשמשים את המשרד המודרני וכולל בין היתר: כרטיסי ביקור, פנקסי חשבוניות וקבלות,  נייר מכתבים, מעטפות, מדבקות ועוד…
דפוס צילום ראשון נותן לכם פתרונות לכל צרכיי מוצרי הדפוס להם זקוק בית העסק.

החוליה שחשובה מאוד למבנה התדמיתי של העסק היא כמובן ניירת משרדית ממותגת. היא הבסיס לכלים השיווקיים ביותר של הארגון והיא חייבת להיראות טוב, בכך שתדבר באותה שפה עיצובית בצורה אחידה ובאיכות גבוהה. ניירת משרדית משקפת את רצינות העסק ואת האופן בו הוא מתייחס אל עצמו ואל לקוחותיו.
היא משדרת את המסר הפרסומי והשיווקי של העסק בפני הלקוחות ומעצימה עם הזמן את המיתוג שלו.

הניסיון הרב והיכולות הטכנולוגיות המשוכללות של דפוס צילום ראשון בעולם הדפוס, נותנות לנו את היכולת לתת לכם מענה לכל רעיון או בקשה, בכל שלבי הייצור של הניירת המשרדית: החל משלב התכנון הראשוני שלב העיצוב וכן בשלב ההדפסה.

מיתוג עסקי

אתם בונים עסק חדש? מחדשים את המיתוג הקיים? תמיד תוכלו להיעזר בשירותי הגרפיקה שלנו ולעצב לוגו שיצרו עבורכם את הקו המיתוגי לניירת המשרדית החדשה של העסק שלכם. אנו נשב יחד אתכם  ובעזרת אחד המעצבים שלנו, נאפיין ונתאם ציפיות איך יראה העיצוב לניירת משרדית על פי הצרכים העסקיים שלכם.

ביכולתנו לייצר עבורכם ניירת משרדית וכן מגוון גדול של מוצרי דפוס שונים בגדלים שונים על גבי ניירות רגילים ומיוחדים, בחיתוכים צורניים מקוריים (שטנץ), וכן בהדפסות ייחודיות, למשל בהטבעות של צבעי זהב או כסף.

משלוח חינם ברכישה מעל 500 שח {לא כולל מתנות}

חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      buyq4 Get 5% off 5% הנחה לרוכשים ממגוון מוצרי החנות {לא כולל מתנות לגני ילדים} אין כפל מבצעים והנחות.
      freeshipping Get 0.00 off משלוח חינם