מתנות לסוף שנה

גרפיקה לגנים

הדפסה דיגיטלית

מוצרי פרסום וקד"מ

מתנות לגני ילדים

כל המוצרים

ביה"ס לכיתות א-ג

חגים

כל המוצרים

חנוכה

טו''ו בשבט

יום המשפחה

יום העצמאות

פורים

פסח

ראש השנה

שבועות

מתנות לימי הולדת בגן

מתנות לסוף שנה

שילוט ופורמט רחב

מתנות אישיות

כל המוצרים גרביים

לחדר השינה

מובייל מוצרי פינוק לבעלי חיים מוצרי פינוק לרכב מחברות

מתנות לחגים

מתנות לילדים

מתנות לכל המשפחה

מתנות לעובדים

מתנות לפי ארוע

פאזלים קלפים
מתנות ליום הולדת סדנאות אומנות

שירותי פוטו

חולצה טישרט לילדים

30.00

תיק גן דיסני

50.00

תיק ספר

0.00

סימניה מתכת לילדים

0.00

קופת החיסכון שלי

15.00

פולדר סולמות וחברים

25.00

צלוניות צד

25.00

קנבס

0.00

פולדר משחק מסלול

25.00

הדום אחסון

45.00

עפיפון בד

0.00

כיסא נוח מתקפל לילדים

60.00

לוח הודעות מחיק

60.00

משחק אותיות שמי

55.00

משחק מי יתפוס אותי

25.00

משחק אות פותחת

55.00

משחק סולמות וחבלים

15.00

משחק איקס עיגול

15.00

שעון מתכת 20*20 סוב'

35.00

שעון מתכת A4

45.00

שעון עץ עגול

0.00

שעון עץ פו

0.00

שעון סולם קטן

65.00

תחתית לספל

35.00

מגבת רחצה

45.00

ספל קרמיקה לבן

30.00

פונצ'ו

55.00

ארנק חייל / חגורן

25.00

תיק גן פרונט מלא

75.00

תיק גב טופ 2 תאים

45.00

משקפי 3D

3.00

קנבס

0.00

בגד ים

75.00

ציפית לכרית שינה - שמות

25.00

ציפית לכרית שינה

25.00

חולצת עצמאות לילדים

30.00

קלמר בד 3 תאים

30.00

סט לצייר הצעיר

35.00

ספל לבנה

30.00

אלבום ממוחשב

45.00

תמונת מחזור - גני ילדים

0.00

פולדר תמונת מחזור

18.00

מגבת קטנה

20.00

ספר מחזור לגן הילדים

ספר מחזור בית ספרי

אלבום זיכרונות וחוויות מהגן

17.00

אלבום הזיכרונות שלי

17.00

אלבום מעונה לעונה

17.00

אלבום הידד החופש הגדול הגיע

17.00

אלבום השנה היפה ביותר בחיי

17.00

אלבום חופשה נעימה

17.00

פיג'מה קייצית

65.00

מחזיקי מפתחות מעץ במגוון צורות

12.00

פוסטר המלאך הגואל

8.00

האלבום מעוצב

45.00

פוסטר בדי עץ

0.00

קוף חיבוקי

65.00

מתנות סוף שנה לתלמידים

מתנות לסוף שנה הן דרך יפה להיפרד ולומר תודה, הן לילדים והן לצוות הגן. סיכום החוויות שעברו ילדי הגן לכדי זיכרון מוחשי שנשאר לשנים רבות, מאפשר לילדים להיפרד בקלות ועדיין להרגיש שהם שייכים לגן. המשמעות שמאחורי המתנה, התמונות והמזכרות מלוות את הילד לעוד שנים רבות ומאפשרות לו לשמור על זיכרון ילדות ממשי. יחד עם המתנות לילדי הגן, הורים רבים בוחרים להביא מתנות גם לצוות החינוכי – מעין שי צנוע כדי להביע תודה לעבודה הקשה של הצוות. דפוס צילום ראשון מתמחה בעיצובי מתנות לסוף שנה גם לגננות וגם לילדי הגן.

מתנות לסוף שנה – מזכרת לעתיד

כל פרידה ממסגרת מוכרת היא פרידה קשה, אבל כשמקבלים זיכרון שיכול ללוות את הילד לעתיד, הפרידה קלה יותר. כחלק מהפרידה הילדים מצטלמים, ומתכוננים למסיבת הסיום. וכשמגיע הרגע הם מקבלים מהגננת מתנה מיוחדת בצורת:

  • קלמר
  • תיק גב
  • לוח שנה
  • מד גובה
  • חולצה
  • ספר מחזור

שעל כולם מודפסת ברכה אישית, עם תמונה ייחודית של הילד, או קבוצת הילדים. הזיכרונות מאוגדים לכדי מוצר, שהילד יכול לקחת אתו לעתיד ולהקל על המעבר לכיתה א'.

כמו כן, ניתן להכין מתנות לסוף שנה לצוות הגן עצמו, ולתת להן שי שמעריך את העבודה הקשה שלהן לאורך כל השנה בחינוך הילדים.

מתנה לסוף שנה עם מחשבה

הגיע העת להיפרד, ועם כל הקושי שבסיום, אתם רוצים לתת לילדים את המתנה הייחודית ביותר להם ולחוויות שהם צברו בגן? מרגישים שמסיבת הסיום לא תהיה מושלמת ללא שי צנוע ומקורי לצוות הגן? רוצים להביא את המילים המרגשות שלכם לילדים ולצוות לידי ביטוי?

מגוון המוצרים למתנות לסוף שנה של דפוס צילום ראשון הוא הפתרון האולטימטיבי לכם. קטלוג מוצרים מגוון ועשיר, שמתאים לכל קבוצת גיל ולכל מסיבת פרידה. התאימו את המוצר האיכותי שלנו לצורך שלכם, ואנו בצוות דפוס צילום ראשון, נסייע לכם בעיצוב גרפי מדויק ומקצועי, ובהדפסה מהירה ואיכותית. אנו נכין לכם מוצר מוגמר ברמה מקצועית שילווה את הילדים ואת הצוות לעוד שנים רבות ויהיה להם לזיכרון מיוחד מתקופה מקסימה.

מתנות סוף שנה לגן

מחפשים מתנות סוף שנה לתלמידים? למורים? או אולי לעובדים המצטיינים? האמת היא שזה לא משנה למי מיועדות המתנות בסוף השנה, כי מה שבטוח זה שתרצו להפוך אותן לכמה שיותר אישיות. לכן, אם אתם יכולים להזמין מתנות עם הדפסים אישיים, למה שתוותרו על כך? בחברת: "דפוס צילום ראשון" תמצאו שירות נהדר במחירים טובים, כך שאתם מוזמנים להרים טלפון עוד היום ולהזמין כל כמות מתנות שתרצו לקראת סוף השנה.

איך לעצב מתנות סוף שנה מיוחדות ומרגשות?

לא קל לענות על השאלה הזאת, כי המטרה היא כמובן גם לבחור את המתנה הנכונה. לכן, עוד לפני שנדבר על עיצוב המתנות, אתם צריכים לבחור האם אתם מעדיפים מתנה גדולה, קטנה, שימושית או מתנה שהיא בעיקר למטרות נוי. בהמשך, רצוי לקחת בחשבון שאלות שונות הנוגעות לעיצוב המתנה, כמו לדוגמא:

  • איזה כיתוב תרצו לשלב בעיצוב המתנה
  • האם יש הבדל בצבעים ובגדלים של הגופן המודפס מבחינתכם
  • האם תרצו לשלב כיתוב אישי לכל אדם שיקבל מתנה לסוף השנה או שזו תהיה מתנה עם כיתוב גנרי וזהה לכולם

קחו בחשבון שבעידן המודרני שבו אנחנו חיים, כאשר מדברים על מתנות סוף שנה מדברים למעשה על האפשרות להדפיס על כל מוצר שתרצו. לכן זה לא משנה אם אתם רוצים להזמין מתנות כמו כיסויים ומגנים לטלפונים, כוסות או כל דבר אחר, כי בכל מקרה תהיה לכם אופציה לשלב גם הדפס מושלם על המתנה.

חברת דפוס מקצועית להזמנת מתנות מכל סוג שתרצו

רוצים להבטיח שהמתנות שאתם מזמינים יהיו איכותיות? מחפשים את האפשרות להדפיס על כל מוצר וליהנות ממחירים חסרי תקדים? אם כך, חברת: "דפוס צילום ראשון" זו הכתובת הנכונה. התקשרו עוד היום למספר: 052-8584440 ותוכלו גם אתם ליהנות משירות מוביל. זה לא משנה אם אתם רוצים להזמין שלוש מתנות בלבד לקראת סוף השנה או שאתם זקוקים לכמות גדולה פי כמה של מתנות. בכל מקרה בחברה זו תקבלו הצעת מחיר נוחה וגם תוכלו להיעזר תמיד במומחים שיתנו לכם רעיונות לעיצוב מושלם של כל מוצר מודפס.

מתנות לסוף שנה לילדים

עובדת כגננת בגן וסוף השנה מתקרב? חברת צילום ראשון מציעה לך מתנות לסוף שנה שידהימו את ההורים ויעלו חיוך על שפתי הילדים. כי כשהמסיבה הגדולה מתקרבת, חשוב לתכנן לא רק את הפעילויות בה ולתרגל את הריקוד עם הילדים, אלא גם להביא מתנות שישמשו כמזכרת גם בחופש הגדול. המקצועיות של צילום ראשון בולטת לעין בכל מתנה שתבחרו, וזאת בזכות ניסיון רב השנים של הצוות בתחום.

איך לבחור מתנות לסוף שנה בגני ילדים?

מכיוון שאירוע סיום השנה הוא אירוע גדול, חשוב לבחור את המתנות הנכונות. אלה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור מתנות טובות וערכיות:

  • לבחור מתנה חינוכית – כאשר הילדים יוצאים לחופשה הגדולה, וגם כשהם ממשיכים לבוא לקייטנה בחודשי הקיץ, אל להם לשכוח את הערכים החינוכיים החשובים שעליהם הם גדלים. לפיכך, מומלץ לבחור מתנות כמו סט נטילת ידיים המזכיר לילדים ליטול ידיים לפני הארוחה.
  • מתכוננים לכיתה א' – הילדים המסיימים גן חובה עולים, למעשה, עוד שלב ועוברים לכיתה א'. כדי לעזור להם להתכונן לקראת המעבר החד והבלתי פשוט, ניתן להעניק מתנות לסוף שנה בסימן של התחלה חדשה. המתנה יכולה להיות קלמר מעוצב שבו יוכלו הילדים לאחסן עפרונות לכתיבה, עפרונות לציור, מחדדים ומחקים, או משחק מעוצב המלמד את הילדים את אותיות האל"ף בי"ת.
  • מתנות שימושיות – מתנות אלה הן גם יפות, מעוצבות וכוללות את התמונה המודפסת של הילד, וגם שימושיות. לדוגמה, כיסא לילדים, קופסת אחסון, תיק אוכל, בגד ים, ארנק, קלמר לכיתה א' או לוח שנה.
  • משחקים – כל ילד אוהב לשחק, ולכן כדאי להפתיע אותו במשחק לקראת החופש הגדול. זה יכול להיות עפיפון בד שכדאי להעיף בימי הקיץ בשעות הערב, כאשר החום כבר ירד והרוח מנענעת קלות את העצים, או משחק קלפים שילדים אוהבים.

אלבום כמזכרת – מתנה לתפארת

כאמור, ישנו מגוון רחב של מתנות לסוף שנה, אך אחת המתנות העוצמתיות והמרגשות ביותר היא אלבום זיכרונות מעוצב. אלבום זה כולל את כל התמונות של הילדים וגם מקצת מבין העבודות שהם עשו במהלך השנה. מתנה מופלאה זו יכולה לשמש כזיכרון מתוק לטווח ארוך, גם כאשר הילדים יתבגרו ויצאו כל אחד לדרכו.

מתנות סוף שנה

כבר כמה וכמה שנים שאתם נמצאים בגן ילדים אחד, עם צוות גננות שעושה את הכל על מנת להכין את הילדים שלכם לשנים הראשונות בבית הספר היסודי. לאחר עבודה סיזיפית, יומיומית קשה ומאתגרת, אתם מתחילים לקצור את הפירות, לקראת סוף שנת הלימודים והילד שלכם מרגיש הרבה יותר מוכן לעלייה לכיתה א. זוהי בדיוק הסיבה שגורמת להורים רבים במערכת, להעריך את עבודתן של גננות ישראל ולחפש דרכים אישיות להודות לגננות על עבודתן הקשה. הדרך המקובלת ביותר מבחינתם של הורים ישראלים רבים לומר תודה על העבודה הקשה, היא על ידי רכישת מתנות סוף שנה לצוות הגננות בגן בו אתם נמצאים בעזרתה של חברת "דפוס צילום ראשון".

איך למצוא מתנות סוף שנה לצוות הגן האהוב שלכם?

על פניו, הורים אשר מעוניינים למצוא מתנות סוף שנה לגננות יכולים לבחור בסט מוצרי טיפוח פשוט, ולהרגיש כאילו הם "סגרו את הפניה". יחד עם זאת, כאשר מדובר על צוות חינוכי אשר שינה לגמרי את הילד שלכם ועשה עבודה מדהימה על מנת להכין אותו לכיתה א, אתם ממש לא רוצים להרגיש כאילו יצאתם ידי חובה. אפשר לחשוב על מתנות הרבה יותר אישיות ומרגשות, עם משמעות שתלווה את צוות הגן לעוד שנים ארוכות ותזכיר להם עד כמה הם השפיעו על החיים של הילד הצעיר שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לצאת מהקופסא ולמצוא נותני שירות שיכולים ללוות אתכם בתהליך החיפושים אחרי מתנה אישית.

בין יתר האפשרויות שעומדות אל מול העיניים של ועד ההורים בגן, אפשר למצוא ברכות מודפסות על קלף יוקרתי, תמונות קבוצתיות של כל ילדי המחזור בגן ולצידן מתנה אישית שימושית, ועוד מגוון רחב של מתנות סוף שנה שאתם יכולים לנצל על הצד הטוב ביותר. לעומת זאת כאשר אתם רוצים לרכוש מתנה אישית אינדיבידואלית לאות תודה על עבודה עם ילד מיוחד, אתם עובדים על תקציב מוגבל יותר ולכן יכול להיות שהמתנה תהיה קטנה אבל הרבה יותר אינטימי.

מתנות סוף שנה – לא צריך לשבור את הראש, כדי לומר תודה

היום, כמעט ולא צריך להשקיע כל כך הרבה מאמצים בשביל להודות לאנשי ונשות המקצוע בגן שלכם על עבודתם עם הילדים. כל מה שאתם צריכים לעשות בשביל למצוא מתנות לסוף שנה, הוא לפנות לעזרתה של חברת "דפוס צילום ראשון" המקצועית, ולבחור מתנה אישית שמתאימה לרוח הגן ויכולה להפתיע באמת את אנשי הצוות היקרים שליוו אתכם בשנים האחרונות בצורה כל כך קרובה.

מתנות סוף שנה לגני ילדים

במשך שנה שלמה ליוויתן את כל ילדי הגן שלכם, בין אם הם ילדי גן חובה ובין אם הם ילדי גן טרום חובה, בתהליך חינוכי, אישי ורגשי, אשר הפך אותם לילדים הבוגרים אותם אתם משחררים לשלב הבא בחיים. כל מי שעוסק בחינוך והוראה, יודע עד כמה הרגעים של סוף השנה הם הרגעים המרגשים והקשים ביותר, בהם נחתם פרק חשוב בחיי הילדים, והם עוברים אל הפרק הבא. ברגע הזה, אתם רוצים להעניק מתנות סוף שנה לגני ילדים, שיביעו את האהבה וההערכה של הצוות לילדים ויהיו להם למזכרת חשובה בעתיד. והיום, הרבה יותר קל מאי פעם, למצוא מתנות סוף שנה לגני ילדים, בעזרתה של חברת "דפוס צילום ראשון", אשר מצליחות להעביר את המסר בצורה מושלמת.

רכישת מתנות סוף שנה לגני ילדים – סטנדרט גבוהה בעלות נוחה

כאמור, מתנות סוף שנה לגני ילדים צריכות לשמור באופן קבוע על איזון שבין המסר והרגש אותו אתם רוצים להעביר לילדים, לבין העלויות והעבודה הפרקטית על ייצור המתנה. במשך שנים ארוכות גננות חשבו שאי אפשר למצוא את נקודת האיזון בין שתי הדרישות האלה, והם כמעט בכל שנה הביאו לילדים את אותן המתנות. אבל בשנים האחרונות, כאשר גם ההורים החלו להשקיע יותר משאבים בגננות ובמתנות של הגננות, הגננות החלו לצאת מהקופסא ולמצוא מתנות מדהימות שהילדים יכולים לקחת איתם לעתיד.

החל מרכישה של קלמרים לעולים לכיתה א' ועד לרכישה של ספרים בהדפסה אישית אותם הילד יכול לשמור למשך שנים. כל מה שעולה על דעתכן ויכול להפוך למתנה, ניתן ליצור כיום בזכות יכולות טכנולוגיות ומקצועיות מתקדמות. לרשותם של אנשי חברות דפוס, עומדים כל הכלים על מנת ליצור ביחד איתכם את מתנת סוף השנה המושלמת לילדי הגן, כך שאתם יכולים ויכולות לבחור מתנות סוף שנה לילדי הגנים מתוך קטלוג קיים, או מתוך רעיונות אישיים שאתם מביאים לשולחן.

מתנות סוף שנה לגני ילדים – הבחירה שלכם והעבודה המקצועית שלנו

כל מה שאתם צריכים לעשות בשלב זה, בשביל לרכוש מתנות סוף שנה לגני ילדים, הוא לערוך סקר שוק או מחקר מקיף של המתנות המיוחדות ביותר שקיימות כיום. ברגע שיש לכם תוצאות, ואתם יודעים בערך מה הוא המוצר אותו אתם רוצים לרכוש, אפשר לצאת לדרך עם תהליך עיצוב והתאמה של המוצרים הנכונים לכם נקודה הצוות המקצועי של חברת "דפוס צילום ראשון", להביא לידי ביטוי כל צורך או דרישה, ויאפשר לכם להעניק את המתנה המושלמת לילדים היקרים.

רעיונות למתנות סוף שנה

לקראת סוף שנת הלימודים, גם בבתי הספר וגם בגני הילדים, יש תכונה רבה בקרב ההורים ואנשי המקצוע החינוכיים, בכל מה שקשור למסיבות הסיום ולתהליכי הפרידה השונים. ככל שמדובר על שכבות גיל צעירות יותר, כך יש יותר ביקוש להשקיע ביצירת פרידה משמעותית ומיוחדת לכל מי שלקח חלק בתהליך החינוך של הילדים. כפועל יוצא, גם ההורים וגם אנשי החינוך בגן או בבית הספר בו אתם נמצאים, מעוניינים למצוא מתנות לסוף שנה שיביאו את ההערכה ואת התקוות להצלחה בהמשך הדרך. על פניו זוהי משימה פשוטה יחסית, אבל אם אתם רוצים להצליח לגרום לכל אחד ואחת מה אנשים שמגיעים למסיבת הסיום לחייך, אתם צריכים לחשוב על מתנה שתתאים לכולם. בין שאתם ההורים ובין שאתן הגננות – ולכן שווה להתייעץ עם אנשי במקצוע של חברת "דפוס צילום ראשון".

להורים, לילדים או לצוות – מתנות לסוף שנה שמרגשות את כולם

בדרך כלל, כאשר מדובר על רכישה של מתנות לסוף שנה במיוחד בגני הילדים, יש שלושה גורמים שאליהם ניתן להתייחס, בשביל להעניק להם מתנה מיוחדת:

  1. הילדים – הם כמובן נמצאים במרכז תשומת הלב, והם אלו אשר צריכים לקבל את רוב הכבוד על תהליך הלמידה שהם עברו בשנה האחרונה. ולכן אפשר להשקיע במתנה חינוכית, כמו למשל פאזל בעיצוב אישי לכל ילדי הגן, אותו הם יקבלו במסיבת הסיום.
  2. הגננות – בדרך כלל, ובמיוחד אם מדובר בצוות גננות שאין שני להן, ההורים מעוניינים לחשוב על מתנה מרגשת שתביע את הכרת התודה על העבודה הקשה של הצוות לאורך השנה. זו יכולה להיות ברכה אישית עם הדפסה של תמונה של הילדים, או מארז הפתעה מיוחד כדי לפנק את הגננות. כך או כך, הרעיון הוא להביע תודה בצורה שמכבדת את הצוות.
  3. ההורים – גננות רבות בוחרות בשנים האחרונות לרכוש מתנות להורים, רק כדי לומר להם תודה על שיתוף הפעולה. זו לא צריכה להיות מתנה יקרה או מושקעת במיוחד, אבל בהחלט שווה לכם לשקול מתנה קטנה להורים לאחר שנה שלמה של עבודה משותפת.

מוקירים תודה ונפרדים בשמחה

להורים, לילדים או לגננות, לא משנה מה היא הסיבה שבגללה אתם רוצים לרכוש מתנות לסוף שנה, מומלץ לעשות זאת בעזרתם של אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים. על אחת כמה וכמה אם אתם בוחרים לרכוש מתנות מודפסות, בעיצוב אישי. אז, יש צורך לוודא שאתם עובדים על פי כל כללי הגרפיקה המקצועיים בתחום ונעזרים בשירותיה של חברת "דפוס צילום ראשון" המיומנת.

מתנה לגננת לסוף השנה

כבר מהיום הראשון ללימודים, הרגשתם שהילד שלכם נמצא בדיוק במקום הנכון לא ו שהגננת היא הדבר הכי טוב שקרה לכם בשנים האחרונות. ועכשיו, לקראת סיומה של שנת הלימודים, כאשר הילד שלכם כבר מוכן ומזומן לשנת הלימודים הבאה והוא עבר תהליך אישי ומקצועי רב-משמעות, אתם רוצים לעצור לרגע אחד להביע את תודתכם עם מתנה לגננת לסוף שנה, . זו היא פרקטיקה מוכרת בקרב הורים בגני ילדים רבים בישראל, אבל בשנים האחרונות יש מידה רבה הרבה יותר של השקעה בפרטים הקטנים ולכן הורים מעוניינים למצוא מתנות הרבה יותר יוקרתיות והרבה יותר אישיות כדי לתת לגננות. אם גם אתם רוצים לקחת חלק באירוע ולומר תודה אמיתית לגננת, כל מה שאתם צריכים הוא למצוא מתנה לגננת לסוף שנה, בשירותיה של חברת "דפוס צילום ראשון" המיומנת ומנוסה בתחום ההדפסות.

מתנה לגננת לסוף שנה – השקעה בגננת שהשקיעה בכם

גננות שעושות מעל ומעבר, על מנת לטפל בילדים בשגרת היומיום או להעניק למשפחות ליווי אישי במהלך תקופות קשות ומאתגרות, הן נשים מיוחדות וייחודיות. ועל כן, דווקא בימים ובשבועות לקראת סיום שנת הלימודים, יש מקום לעצור ולהכיר תודה על העבודה הקשה של נשות הצוות האלו. ככל שמערכת היחסים שלכם עם הגננת היא קרובה יותר, וההשפעה שלה על חיי הילד והמשפחה היא גדולה יותר, כך תרגישו צורך למצוא מתנה לגננת לסוף שנה שתהיה מתנה אישית ומרגשת הרבה יותר.

הזמנה של תמונה עם ברכה, שעון או כלי משרד מודפסים, ואפילו יצירה של לוח שנה ייחודי עם תמונות הילדים. כל אלו הן אופציות מעולות למתנות סוף שנה לגננת שלכם, אותן אפשר לרכוש כיום אצל אנשי המקצוע המומחים בתחום ההדפסות. יחד עם זאת, יכול להיות שתרצו לפנות לעזרת גרפיקאים מקצועיים, אם חשוב לכם ליצור מתנה קצת יותר אישית וקצת יותר מקצועית מבחינת התוצאות של ההדפסה. אל תתביישו לבקש עזרה, במיוחד אם אתם לא מכירים את תחום הגרפיקה לפרטי פרטים, כי רק כך תוכלו לקבל תוצאות הולמות לעסק שלכם.

מתנה לגננת לסוף שנה  – שי צנוע כאות תודה

אם גם אתם מעוניינים להעניק מתנה לגננת לסוף שנה, ואתם לא יודעים איך להתחיל לחפש את המתנה המושלמת בשבילה, אתם יכולים לפנות לעזרת אנשי הצוות שלנו, ולקבל מגוון רחב של הצעות למתנות ייחודיות מסוגים שונים. חברת "דפוס צילום ראשון" תלווה אתכם בכל שלבי הייצור והעיצוב של המתנה, עד שאתם לגמרי מרוצים ויכולים לעמוד מאחורי המוצר שלכם.

מתנות לילדים לסוף שנה

שנה נוספת הגיעה לסיומה, שנה שבה למדו ילדי הגן רבות על חגים ובעלי חיים. רגע לפני בוא הקיץ והיציאה לחופשה נוהגים לחלק מתנות סוף שנה. כך שהילדים יוכלו לצאת לדרך ולהתחיל תקופה חדשה כשחיוך נסוך על פניהם. חברת צילום ראשון מעניקה שלל מתנות איכותיות ויצירתיות לילדי הגן, מתנות אשר תמיד מעלות חיוך על הפנים. לחברה 18 שנות ניסיון בתחום המתנות. כאן מקפידים על שימוש בחומרי גלם איכותיים ומקפידים על כל פרט.

מתנות סוף שנה – רעיונות למתנות מקוריות

מתנה לסוף שנה נועדה להעניק לילדים מזכרת קטנה מתקופה יפה. אלה כמה רעיונות למתנות שאפשר להביא:

  • ספלים מעוצבים – מתנה יפה ושימושית. מדובר בספלי קרמיקה העמידים בפני חום, כך שאפשר להניח אותם בבטחה במיקרוגל או במדיח כלים. ניתן להדפיס על הספלים האלה את התמונה של הילד ולידה איור יפה או כיתוב.
  • אלבום סוף שנה – גם בעידן הדיגיטלי שבו כל אחד מאתנו יכול הביט בתמונות מחשב, אנו עדיין אוהבים להציץ מדי פעם באלבום התמונות של סבא וסבתא. כך, ניתן להעניק לכל ילד אלבום תמונות משלו המאחל לו חופשה נעימה.
  • סט לנטילת ידיים – אם אתם מעוניינים להעניק לילדי הגן מתנות סוף שנה עם ערך מוסף, הסט לנטילת ידיים הוא בחירה נכונה. הסט כולל נטלה וברכה וניתן לבחור סט המתאים לבנים או סט לבנות. זוהי המתנה שתזכיר לילדים שגם אם הם בחופשה, אין זה אומר שהם אינם צריכים למלא חובות כמו ליטול ידיים לפני אכילת לחם.
  • משחקים מעוצבים – מתנה יפה ומהנה. ניתן להזמין משחק איקס עיגול הכולל תמונה של הילד, ולשחק עמו במשחק הקלאסי והמשעשע, או משחק מאתגר יותר כדוגמת סולמות וחבלים.

לבחור את המתנה המתאימה

כשסוף השנה מתקרב מתחילות הגננות לתכנן את המסיבה הגדולה הכוללת גם מתנות לילדים. גננות לא מעטות מתלבטות לגבי מתנות סוף שנה, לנוכח המגוון הרחב שמציעות החברות. כדי לבחור את המתנות הנכונות, מומלץ, ראשית כל, לברר פרטים נוספים על החברה – האם מדובר בחברה מוכרת ומקצועית? האם היא מציע מתנות מגוונות ומקוריות? לאחר מכן, כדאי לבחון את החומרים שמהן עשויות המתנות, כדי להבטיח איכות מרבית.

איך לבחור מתנות לסוף שנה לילדים?

מתנות סוף שנה לגני ילדים או לבתי ספר הפכו לחלק בלתי נפרד לסיים את השנה עם קבלת מתנה מקורית ומיוחדת לכל ילד וילדה. בחירת מתנה נובעת מהחיבור ההדוק והקשר הרב שנוצר לגננת או למורה עם הילדים ומתבטא במתנה אישית למזכרת לאורך שנים. כיום יש מבחר ענק של מתנות לגני ילדים ולבתי ספר במגוון סגנונות אישיים ומיוחדים.

לצורך העניין, ניתן לנצל הזדמנויות שונות בהן ניתן לתת מתנות לילדים, כמו למשל חגים, סוף תקופה מסוימת או סוף שנה. מתנות סוף שנה הינן רלוונטיות במיוחד למורים, גננות וכו', עבורם סוף השנה מהווה ציון דרך.

שיקולי תקציב

אחד השיקולים המשמעותיים ביותר שיש לקחת בחשבון כאשר רוכשים מתנות לסוף שנה הינו השיקול התקציבי. מובן שבגנים ובתי ספר גדולים מחזור הכספים גדול מאוד, גם מתנות לגננות או למורים יהיו גדולות בהתאם- למשל, תלושי קנייה על סך כמה מאות שקלים. לעומת זאת, ניתן לתת מתנות קטנות בהקדשה אישית. בחירה מראש של התקציב הרצוי עבור כל מתנה עשוי לצמצם את מספר האפשרויות שבאות בחשבון, ולכן קביעת התקציב צריכה להיות השלב הראשוני בכל תהליך של בחירת מתנות סוף שנה.

מתנות אישיות ומעוצבות לילדים

יש לא מעט סוגים של מתנות לסוף שנה ואישיות שישמחו את הילדים ויראו להם שהגננת או המורה חשבו עליהם. בין היתר, ניתן להעניק לילדים קלמר בהקדשה אישית, מנורת לילה, צידנית אוכל ועוד מבחר ענק של מתנות. כמו כן, תוכלו לבחור מתנות לסוף שנה לתלמידים וגם להם לתת מזכרת אישית בהקדשה מרגשת וייחודית.

לסיכום

בכל מקרה שהוא, רצוי לרכוש את המתנות מחברה מקצועית ובעלת שם בתחום. כך, תוכלו להיות בטוחים כי אתם מביאים לילדים מתנה אישית, איכותית ועמידה. יחד עם זאת, יש לשים לב כי החבר דואגת להשקיע גם בעטיפת המתנות ובאריזתן, כך שכל מתנה תהיה מיוחד, מרשימה ומשמחת. בסופו של דבר כל ילד או ילדה שיקבלו את המתה ייזכרו ויישמרו אותה לאורך שנים.

מתנת סוף שנה לגננת

סוף השנה מתקרב ואין לכם רעיון למתנה לגננת המסורה והאהובה? הצוות של צילום ראשון נמצא כאן בשבילכם כדי לעזור לכם למצוא מתנה לגננת לסוף שנה שתרגש אותה ותעניק לה נחת. צילום ראשון היא חברה מקצועית שיש לה ניסיון רב בתחום המתנות. כל גננת המעוניינת להפתיע את ההורים והילדים במתנה מקורית יודעת לפנות לחברה ולהזמין שעון מעוצב ליום ההולדת או ברכה לראש השנה.

בחירת מתנה לגננת היא משימה לא פשוטה. היא מצריכה את שילוב כוחותיהם של כל ההורים, מכיוון שמדובר במתנה אישית שבאמצעותה אומרים ההורים תודה לגננת אשר השגיחה על ילדיהם במשך כל השנה. אלה כמה רעיונות למתנות מקוריות:

  • יומן שנתי – כל גננת צריכה יומן שנתי כדי לתכנן את פעולותיה למשך השנה. ניתן לכלול ביומן דף ליצירת קשר הכולל את השמות של הילדים והוריהם, כמו גם לכלול ברכה מיוחדת ומקורית.
  • דיסק תמונות – אם תמונה אחת שווה אלף מילים, אז שלוש מאות תמונות שוות הרבה יותר. דיסק מתנה הכולל תמונות רבות של הילדים, הוריהם ואירועים נוספים בגן הוא מתנה מושלמת לגננת לקראת סוף השנה. הגננת תוכל לצפות בתמונות בנחת ולהיזכר ברגעים היפים של עבודתה.
  • אלבום זיכרונות – זוהי מתנה שבה גם הילדים יכולים להשתתף. ניתן להכין אלבום תמונות, להדביק בו את התמונה של כל אחד מילדי הגן ולמקם לידה ציור שהילד צייר לגננת במיוחד. לסיום, כדאי לכתוב הקדשה אישית עבור הגננת ולהודות לה על שנה פורייה ונעימה.

איך בוחרים את המתנה המושלמת לגננת?

מתנה לגננת לסוף שנה משקפת את ההערכה העמוקה של ההורים כלפי אישה נפלאה אחת. משום כך, חשוב לשתף את כל ההורים בבחירת המתנה. מומלץ להקים קבוצת ווצאפ של ההורים המוכנים לקחת חלק בפרויקט. קבוצה זו תעזור לכם לבצע סיעור מוחות כדי להחליט מהי המתנה הטובה ביותר ולאסוף כספים מכולם. לאחר מכן, פונים לצילום ראשון חברה מוכרת ומקצועית עם המון המלצות ממי שכבר רכשו ואשר ממנה תקנו את המתנה – בדרך זו תוודאו כי הגננת תקבל מתנה משמחת ואיכותית.

מה חשיבותן מתנות סוף שנה לגני ילדים?

הורים רבים מתנדבים לוועד בגנים, מתוך רצון ומטרה להעניק לילדיהם ולשאר ילדי הגן, את הטוב ביותר אותו הם יוכלו לקבל – כמובן, במסגרת היכולות והסמכויות שלהם כחלק מהוועד.
אחד מהתפקידים המרכזיים אשר מוטלים על כתפיהם של מתנדבי וועדי הגנים, הוא לדאוג לכל הנושא של מתנות סוף שנה לגני ילדים.
כידוע, היצע המתנות הוא רחב ומגוון והבחירה אמורה להתבסס הן על התקציב אשר יוקצה למטרה, הן על העדפות אישיות והן על התאמה לגילאי הילדים.
מה שבטוח זה שכל הורי הוועד יסכימו שהמתנה אמורה לכלול מסר אישי ולהוות סוג של מזכרת שנשארת מאותו הגן – מהצוות ומאשר הילדים.

איך לבחור מתנות סוף שנה לגני ילדים?

ברוב המקרים, ועד ההורים בגן כולל מספר הורים, אז ההמלצה היא להיוועץ בכולם ואף בהורים מחוץ לוועד – מה שיכול להסב שקט נפשי עם הבחירה.
בכל מקרה, ההמלצה היא לנסות ולמצוא מתנה שמחד הילדים יאהבו לקבל ותהיה שימושית בעבורם ומאידך יהיה בה מתנה גם מסר אישי כמו: תמונה של הילדים עם הצוות, כיתוב מסוים לדוגמא, המחזור ושם הגן וכיוצא בזה..
כאן חשוב לציין, שכל מי שמתחיל בחיפוש אחר מתנות סוף שנה לגני ילדים, יכול לגלות שיש לא מעט אופציות רלוונטיות כמו: בקבוקי שתייה ממותגים, תיקי אוכל ממותגים, כובעים, חולצות והרשימה עוד ארוכה.
בכל מקרה, לא משנה איזו מתנה בוחרים, ההמלצה היא לשים דגש הן על איכות המוצר עצמו והן על איכות הדפוס – מה שיבטיח שהילדים יוכלו ליהנות מהמתנה שקיבלו לאורך תקופת זמן ארוכה.

מחפשים אחר מתנות סוף שנה לגנים?

אז אחרי שהבנתם בשיתוף עם הורים נוספים, הן את התקציב אשר יוקצה עבור כל מתנה והן את הדרישות והצרכים (ואולי כבר החלטתם בדיוק מה אתם מחפשים), מגיע הרגע לבחור את החברה ממנה תזמינו את המתנה.
אם אתם מעוניינים לא להתפשר על פחות מהחברה המקצועית והמנוסה ביותר, אשר ערכוה לספק לכם הן את המתנה והן את ההדפסה, אתם נמצאים במקום הנכון.
צרו קשר כבר היום עם חברת דפוס צילום ראשון ותוכלו ליהנות ממענה איכותי על מבוקשכם.

מתנות לסוף שנה לגננת

אז אחרי ששנה שלמה הגננת שמרה ודאגה ליקר לכם מכל, מגיע הרגע להכיר תודה ולפנק אותה במתנת סוף שנה איכותית ומרשימה.
בין אם אתם מחפשים מתנה לגננת לסוף שנה באופן פרטי ובין אם בתור ועד, סביר להניח שהמטרה תהיה להעניק לה מתנה אשר תהיה מחד אישית ומאידך גם שימושית.
לכן, מתנות ממותגות אשר כוללות גם הדפסים עם הקדשות ועם תמונות, יכולות להוות כאופטימאליות עבור הגננת.
כמובן, שבכדי "לקלוע למטרה" חשוב לבחור בתבונה גם את המתנה עצמה וגם לשים דגש על נושא הדפוס – הן על התוכן והן על האיכות.

דגשים חשובים בבחירת מתנה לגננת לסוף שנה

אם גם אתם נמצאים בחיפושים אחר מתנה לגננת לסוף שנה, להלן מספר פרמטרים אשר דגש עליהם יסייע לכם בביצוע הבחירה:

  • תקציב – ובכן, גובה התקציב אותו אתם מקצים למטרה, יסייע לכם להתמקד אך ורק במתנות אשר יכולות להיחשב כרלוונטיות בעבורכם.
  • פרקטיות – חשוב שהמתנה תשמש את הגננת ולכן, כדאי לחשוב על מתנה שיש בה גם מין הפרקטיות.
  • הרובד האישי – בסופו של דבר, מתנה לסוף שנה, אמורה להעביר מסר של הכרת תודה ולכן, כדאי לדאוג שגם הנושא האישי יועבר במתנה – לדוגמא, מתנה עם תמונה של הילד/ה או מתנה עם הקדשה אישית או ברכה יכולה להוות כבחירה נכונה.

דגש על הפרמטרים הללו ולמעשה, הבנת מלוא הדרישות והצרכים מהמתנה, יסייעו לבצע בסופו של דבר את הבחירה האופטימאלית.

מחפשים אחר המתנה המושלמת עבור הגננת?

אם גם אתם נמצאים בחיפושים אחרי המתנה המושלמת עבור הגננת, אחרי שתבינו את מלוא הצרכים והציפיות מהמתנה, תוכלו לעבור לשלב הבא, הזמנת המתנה בפועל.
כאמור, עם החלטתם לבחור במתנה אישית עם תמונה או עם הקדשה, חברת "דפוס צילום ראשון" תהווה ללא כל ספק ככתובת הנכונה עבור המטרה.
החברה הינה חברת דפוס מקצועית ומנוסה, אשר פועלת בתחום זה כבר למעלה מ-26 שנה.
לאורך כל שנות פעילות החברה דאגה לעשות שימוש בטכנולוגיות הדפוס המתקדמות והחדשניות ביותר עבור אותה התקופה – מה שיכול להבטיח לכם בסופו של דבר, את התוצאה הטובה והאיכותית ביותר בנמצא.

מתנות ממותגות לסוף שנה

בסוף שנת הלימודים, נהוג לתת מתנות לילדים מטעם ובארגון ועד ההורים.
לא תמיד זה פשוט לחשוב על רעיון למתנות, אשר מחד תהיינה שימושיות עבור הילדים באותו הגיל ומאידך, גם יהיה בהן משהו אישי ואולי יהוו כמזכרת מאותה התקופה.
מהסיבה הזאת, במקרים רבים, ההעדפה תהיה למתנות ממותגות – מתנות אשר כוללת כיתוב מסוים או תמונות מודפסות.
כיום, בזכות טכנולוגיות דפוס חדשניות ומתקדמות, ניתן לבצע הדפסה כמעט על כל סוג של חומר – כך שלא משנה מהי המתנה הנבחרת, ניתן להוסיף לה הקדשה או עיצוב אישי ולהפוך אותה לאישית, מרגשת ומשמעותית יותר.

מתנות לסוף שנה – איך בוחרים?

יש מספר פרמטרים אשר בכוחם לסייע בבחירת מתנות לסוף שנה ובין היתר:

  • תקציב – גובה התקציב אשר יוקצה לכל מתנה ישפיע במידה רבה על הבחירה ולכן, יש לתכנן את התקציב ולמקד את החיפוש למתנות הרלוונטיות.
  • פרקטיות – חשוב לדאוג למתנה אשר תהיה שימושית עבור הילדים – לדוגמא, חולצה, קלמר (עם מדובר בילדי בית ספר), תיק וכיוצא בזה.
  • מקוריות – לצד הפרקטיות חשוב גם לשים דגש על מקוריות – ועל ידי כך, למנוע מצבים בהם הילדים יקבלו שוב מתנה אותה הם כבר קיבלו בעבר בתור מתנת סוף שנה.
  • הקדשה אישית – כאמור, במקרים רבים המטרה תהיה שבכל פעם שהילד ייחשף או ישתמש במתנה הוא ייזכר באותה התקופה ומהיכן קיבל אותה ולכן, כדאי לתכנן את ההקדשה אשר תודפס על גביה – ואם הרצון הוא להוסיף תמונה, חשוב גם לבחור את התמונה בתבונה.

שימת דגש על אותם הפרמטרים, תאפשר לבחור במתנות האופטימאליות לילדים עבור סוף שנה.

מעוניינים במתנות לסוף השנה?

אם גם אתם מעוניינים במתנות עבור סוף השנה לילדים בכל קשת הגילאים, אין כאמור, שום סיבה שתתפשרו על אף אחד מהפרמטרים אשר בכוחם להפוך את המתנה ל"סיפור הצלחה".
במקום הזה בדיוק, נכנסת חברת "דפוס צילום ראשון" לתמונה ומציעה מגוון של מתנות מודפסות ואיכותיות, המתאימות ביותר למטרה זו.
מוזמנים לגלוש באתר החברה או ליצור קשר כבר היום ולקבל את כל המידע לגבי האפשרויות השונות.

חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      44w0zm25 Get 5% off
      bgguq351 Get 5% off