מיתוג העסק בצורה חכמה ואפקטיבית – המוצר שיכול להוביל להצלחה

רוצים למתג עוד את בית העסק? כבר רוצים לשנות את התמונה שעל הקיר בביתכם? נשמע שכל אלה, הדפסת מדבקות בעצוב אישי יכולות לעזור. מדבקות באות בשלל דגמים, כמו מדבקות ויניל, מדבקות קטנות, מדבקות לרכב ועוד, ומטרתן היא לזיהוי ומיתוג הדבר עליו המדבקה מודבקת, או לצורכי יופי וחן. המדבקות יכולות להיות גדולות ועמידות והן יכולות להיות קטנות שמודבקות על ניירות בלבד, אבל מה שכן, לא משנה איזו קדמה טכנולוגית מטפחת- המדבקות לעולם לא יצאו מהאופנה. אם אתם מעוניינים בהדפסת מדברות בעיצוב אישי, בכל צורה וגודל, אנחנו, דפוס צילום ראשון, נשמח לעזור לכם.

מגוון מוצרי מדבקה בכל הסוגים לכל צורך

ישנם צרכים רבים מדוע הדפסת מדבקות בעיצוב אישי היא חשובה. לשימושים רבים, עיצובים וגדלים רבים.
מדבקות ויניל- מדבקות ענקיות ועמידות מפני כל אקלים שהוא. מטרתן היא להדגשת בית העסק על ידי מדבקות הקיר הענקיות, המתאימות להדבקה בפנים ובחוץ, וכמוכן גם לעיצוב הבית. המדבקות לבית בדרך כלל יבואו בצורות של פרפרים, ציפורים, פרחים ועוד.
מדבקות לרכב- אם מדבקות שכתוב עליהן 'איך הנהיגה שלי?', '42.2' או 'אבא פגום' מוכרות לכם, כנראה שראיתם אותם בזמן נהיגה. המדבקות הן חזקות מספיק בשביל שיהיו על רכב ולא יפלו, אך לא הורסות את צבע הפח. מדבקות כאלה ואחרות גורמות לכך שהרכב יהיה מעוצב אישית.
מדבקות קטנות לילדים- מדבקות ליומן המדבקות או מדבקות להדבקה על מחברות וספרי לימוד הן בעיקר עבור ילדים. אמנם ניתן לקנות מדבקות מעוצבות בחנויות נבחרות, אך אצלנו תוכלו לעצב מדבקות לפי טעם אישי.

מי אנחנו ומה אנו בציעים? כל מה שחשוב לדעת

אנחנו דפוס צילום ראשון בית דפוס מוביל ברמלה אשר קיים כבר 26 שנה. לבית הדפוס, מגוון שירותים כמו הדפסת מדבקות בעיצוב אישי, דפוס דיגיטלי, פיתוח תמונות והדפסתן על חומרים שונים ועוד. אמנם החנות ממוקמת ברמלה, אך אנחנו מקיימים משלוחים לכל בית בישראל. בזכות מגוון השירותים שאנחנו מציעים, שלל המוצרים שלנו והאיכות שלהם, מאות הלקוחות המרוצים מדי שנה וכל זה במחירים מעולים, אנחנו בית דפוס מוביל באזור המרכז!

משלוח חינם ברכישה מעל 500 שח {לא כולל מתנות}

חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      buyq4 Get 5% off 5% הנחה לרוכשים ממגוון מוצרי החנות {לא כולל מתנות לגני ילדים} אין כפל מבצעים והנחות.
      freeshipping Get 0.00 off משלוח חינם