מהו רולאפ ולמה צריך אותו ?

מהו רולאפ?
כשמדברים על מוצרי שיווק עבור עסקים, חשוב להבין את חשיבות נושא של המוצרים המודפסים הרחב התורמים לתחום השיווקי של העסק. ישנם מוצרים רבים שתפקידם למשוך את עיין הצופה ולייצר אצלו עניין הן בשירות ו/או במבצע שעסק שלכם מעניק,  בנוסף ליצירת סביבה אסתטית ונעימה באזור העסק, שתפקידה המרכזי הוא למשוך את הלקוחות. אחד מהמוצרים בהקשר זה הוא מתקן הרולאפ. למעשה, מדובר בסוג של שלט/באנר עומד המותקן על מתקן מיוחד עומד ויציב, כך שמצד אחד הוא לא תופס מקום רב, ומצד שני מדובר במוצר מעוצב בעל מרכיב פרסומי או שיווקי כזה או אחר שמושך את העין ואת תשומת הלב של הלקוחות העסק שלכם, באופן מובהק
משום כך, ברור מדוע חשוב לעצב את הרולאפ בצורה מקצועית ועדיף אצל גרפיקאי/ת המבינים בתחום.

מה חשוב לדעת על עיצוב הרולאפ?
שלב עיצוב הרולאפ הינו מהותי ביותר וכרוך בכך שתמשוך את עין הלקוחות שלכם.
רולאפים יכולים למלא עבור העסק שלכם תפקידים שונים – החל משיווק מבצע זמני, דרך שיווק של מוצר ספציפי שהעסק מעוניין לקדם, ועד מרכיב שיווקי כללי של העסק שלכם.
עיצוב גרפי של רולאפ הוא משימה לא פשוטה ודרושה מקצועיות ברמה גבוהה, שתתבצע על ידי גרפיקאים המתמחים בתחום, אנשי מקצוע זה יהיו זמינים לכם בדרך כלל ע"י השירות המקצועי של בית הדפוס שבו תדפיסו את הרולאפ. זהו שירות הניתן בתשלום או כחלק ממחיר הרולאפ.
השלב האחרון הינו השלב שבו מדפסים ומייצרים את הרולאפ. כאן, חשוב לבחור בבית דפוס שיידע לעצב לכם את הרולאפ, אם תרצו  אנחנו בדפוס צילום ראשון נשמח לעצב עבורכם את הרולאפ שלכם בצורה נכונה ושיווקית ובנוסף נדפיס אותו על חומרי גלם האיכותיים ביותר, ונתקין אותו כך שהוא ישמש אתכם לאורך זמן.

משלוח חינם ברכישה מעל 999 שח {לא כולל מתנות}

חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      44w0zm25 Get 5% off
      bgguq351 Get 5% off