לקראת השנה החדשה – רעיון למתנה ייחודית בעיצוב שתבחרו

לקראת השנה החדשה, אתה רוצה להביא לעובדים שלך מתנה שהיא שימושית מצד אחד, ומזוהה עם החברה מצד שני. אתה שובר את הראש ומתלבט האם לעשות להם מתנה בעיצוב אישי או ללכת על מתנה רגילה. לפתע עולה לכם רעיון מבריק- לוח שנה מעוצב. הוא יכול להיות מעוצב בסימן החברה, הוא מתאים לרגל השנה החדשה וכמובן שזוהי מתנה שימושית ויפה. על מנת שהיא באמת תהיה יפה ושיהיה כיף לעובדים לשים את לוח השנה בבית או במשרד, יש צורך במקום שיעצב את לוח השנה בצורה היפה ביותר. אם אתם מחפשים בית דפוס שיעשה את לוח השנה בדיוק לפי הטעם שלכם, אנחנו דפוס בית ראשון נשמח להכין לכם את לוח השנה המושלם בשבילכם.

מגוון של מתנות שונות בבחירה אישית

לוח שנה מעוצב היא מתנה נפלאה עבור העובדים במשרד, כך אצלנו תוכלו להכין עוד מגוון מתנות, בין אם אישיות ובין אם לקבוצה גדולה. מבין התמנות תוכלו להכין חולצות מעוצבות תואמות, משטח לעכבר, סימנית מתכת מעוצבת, ספל עם כיתוב ותמונה, ציפית לכרית ולשמיכה, אלבומי תמונות עם זיכרונות מדהימים ועוד. כל אלו, בדיוק כמו לוח השנה, מעוצבים באופן אישית. אם אינכם יודעים כיצד לעצב, לנו יש ניסיון בעיצוב גרפי ואנחנו נשמח לעזור לכם לעצב כל מוצר בהתאמה אישית בצורה שאתם הכי תאהבו.

מה אנחנו מציעים – כל המידע שרציתם לדעת

ישנם בתי דפוס רבים שמכינים לוח שנה מעוצב בהתאמה אישית אך מעטים הם כמו דפוס צילום ראשון. דפוס צילום ראשון הוא בית דפוס הקיים 26 שנה בעיר רמלה. בית הדפוס הולך ומגדיל את סל השירותים שלו, בעקבות בקשות של הלקוחות השונים. דפוס צילום ראשון מכינים מתנות, ציוד משרדי, מוצרי פרסום וכל מה שתרצו, מגדול ועד קטן, בעיצוב אישי. אם אתם מעוניינים לרכוש אצלנו אך גרים רחוק מרמלה, אנחנו עושים משלוחים לכל רחבי הארץ. בזכות מגוון המוצרים שלנו, האיכות של ההדפסה ושל המוצרים שלנו, שירות הלקוחות והעובדים האדיבים שלנו, מאות הלקוחות המרוצים מדי שנה וכל זה במחירים מעולים, אנחנו נחשבים לבית דפוס מוכר ומוביל.

משלוח חינם ברכישה מעל 500 שח {לא כולל מתנות}

חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      buyq4 Get 5% off 5% הנחה לרוכשים ממגוון מוצרי החנות {לא כולל מתנות לגני ילדים} אין כפל מבצעים והנחות.
      freeshipping Get 0.00 off משלוח חינם