כל מה שילדכם יבקש – תוכלו למצוא מגוון מוצרים

הילדים שלכם סיימו עוד שנת לימודים? ילדכם חוגגים יום הולדת ורוצים לפנק את האורחים במתנות קטנות? חג חנוכה נחגג בגן בקרוב? מתנות לילדים קטנים זה מה שאתם צריכים. ילדים מתלהבים בקלות מאוד, רק תביאו להם שי קטן וסמלי, והם יהיו מאושרים עד הגג, בעיקר כשזה נוגע ליום ההולדת. אצלנו, דפוס צילום ראשון, תוכלו להכין מתנות קטנות לילדים, בעיצוב אישי, יחס מעולה ובמחירים טובים! מוזמנים להסתכל באתר שלנו ולהתרשם מהמגוון הרחב של המתנות שלנו.

שי לילדים במגוון גדלים וצבעים

אין באמת סיבה אחרת טובה מדוע לתת מתנות לילדים. זה יכול להיות לקראת כל חג, יופ הולדת והתנהגות טובה. ישנן מתנות גדולות ומתנות קטנות. כעת, ניתן דוגמאות שנוגעות בעיקר למתנות בגן.
חנוכייה מעוצבת- אם חנוכה קרב ובא, ואתם בתור צוות הגן רוצים לפנק את הילדים, עצבו להם חנוכייה עם תמונה של ילדי הגן, ותהיו בטוחים שהם ישמחו מאוד.
מחזיקי מפתחות- מחזיקי מפתחות עם משפט או תמונה לילדים בגן יכולה להיות מתנה משמעותית ומקסימה.
סימניות ממתכת מעוצבות אישית- זהו גיל בו הם כמעט יכולים לקרוא ספר, אז לקראת הספר הראשון שיקראו, סימנייה יכולה מאוד לשמח אותם ותת להם מרץ ללמוד לקרוא.
קופת חיסכון- זהו גיל בו מתחילים לצבור דמי כיס. בשביל שהכסף לא יאבד, קופת חיסכון בעיצוב אישי תהיה מתנה נפלאה לילדים.
תמונה מעוצבת- תמונה של ילדי הגן על קנבס, בלוק עץ, אבן בזלת ואפילו קאפה, תשאיר להם זיכרון מתוק לכל החיים.

מה אנו מציעים ומה מיוחד בנו?

אנחנו, דפוס צילום ראשון, בית דפוס בעל מוניטין גבוה במרכז. בית הדפוס ממוקם ברמלה, וקיים כבר 26 שנה. אנחנו הולכים וגדלים עם השנים, מגוון המוצרים שלנו מתרחב וסל השירותים שלנו גדל גם כן, וזאת בהתאם לצורכי הלקוחות. כמוכן, אם אתם זקוקים לעזרה בעיצוב המוצרים אותם תרצו לקנות עבור מתנות לילדים, אנחנו כאן בשביל לעזור לכם. כמוכן, אם אתם רוצים לקנות מוצר ואינכם גרים בקרבת העיר רמלה, יש לנו שירות משלוחים נרחב לכל הארץ ואנחנו נגיע לפתח ביתכם!

משלוח חינם ברכישה מעל 500 שח {לא כולל מתנות}

חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      buyq4 Get 5% off 5% הנחה לרוכשים ממגוון מוצרי החנות {לא כולל מתנות לגני ילדים} אין כפל מבצעים והנחות.
      freeshipping Get 0.00 off משלוח חינם