התמונה לשנה טובה – כך ניתן לעצב מתנה בבחירה אישית

מנהלים רבים תוהים מה לקנות לעובדים שלהם לקראת החגים. ההתלבטות הרצינית היא האם לקנות מתנה בעיצוב אישי או מתנה רגילה. אתם חושבים לא מעט ובסוף מגיעים למסקנה שהמתנה האידאלית היא לוח שנה עם תמונה הקשורה בחברה עצמה. כך, המתנה היא שימושית, קשורה לעבודה וכעת, כל מה שנותר הוא לחפש בית דפוס שיכין את לוח השנה בצורה היפה ביותר שיש. אם אתם מחפשים בית דפוס במרכז הארץ או בית דפוס עם משלוחים שיכין לכם את לוח השנה, אתם יכולים להפסיק לחפש. אנחנו, דפוס צילום ראשון בית דפוס מוכר עם מוניטין גבוה בכל הנוגע להדפסה ולעיצוב גרפי, ואנחנו מבטיחים להכין לכם את לוח השנה כך שאתם הכי תאהבו.

כל סוגי התמונות שתבחרו במוצר ייחודי

כשמנסים לחשוב על לוח שנה עם תמונה, קשה לדמיין תמונה אחת ברורה בראש. לוח שנה מגיע במגוון דגלים, סוגים שונים של תמונות כמו אנשים זרים, אנשים מוכרים או נוף, סוגי נייר שונים ועוד. שכאתם בוחרים לעשות לוח שנה דרכינו, שתדעו שיש לכם שלל אופציות שונות של לוחות שנה שונים. לוח שנה אינו המתנה היחידה שאתם בתור מנהלים יכולים להביא לעובדים שלכם בחג, תוכלו להביא מתנות נוספות למשל לוח בזלת עם תמונה, קנבס מודפס אישית, ציפית לכרית ולשמיכה, ספל עם כיתוב ותונה, סימנייה מעוצבת אישית ממתכת, חולצות מעוצבות ועוד. אצלנו, אתם יכולים קודם לבחור בנו ורק אחרי זה לבחור את המתנה.

קצת על דפוס צילום ראשון ומה תחום הפעילות שלנו?

לוח שנה עם תמונה עושים רק אצלנו דפוס צילום ראשון. אנחנו בית דפוס שממוקדם ברמלה ועובד כבר 26 שנה ועם השנים החנות רק הולכת ומתפתחת ומגדילה את סל המוצרים והשירותים שלה בעקבות צרכים של לקוחות. אם אינכם יודעים כיצד לעצב אך מעוניינים במוצרים שלנו במוצבים, אנחנו בעלי ניסיון רב בעיצוב גרפי ונוכל לעצב לכם כל פריט שתבחרו עם כתובים ותמונות. כמוכן, אם הינכם מעוניינים במוצר שלנו אך מתגוררים רחוק מרמלה, אנחנו עושים משלוחים בכל רחבי הארץ ונשמח להגיע עד לפתח ביתכם עם המוצר אותו הזמנתם.

משלוח חינם ברכישה מעל 500 שח {לא כולל מתנות}

חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      buyq4 Get 5% off 5% הנחה לרוכשים ממגוון מוצרי החנות {לא כולל מתנות לגני ילדים} אין כפל מבצעים והנחות.
      freeshipping Get 0.00 off משלוח חינם