הכרת תודה למי שעזר והיה עם הילדים כל השנה

אחרי שנה משמעותית של הילדים שלכם בגן, שנה בה הילדים שלכם גדלו, התפתחו, התבגרו וכמובן נהנו, אתם רוצים להוקיר תודה לגננת המקסימה שליוותה אותם לאורך כל השנה. דרך נפוצה ונהדרת להוקיר תודה היא באמצעות מתנה אישית, כלומר מתנה שנעשתה במיוחד עבורה. המתנה יכולה להיות תמונה מושקעת על קנבס או איזו ברכה על אבן יפה. ברכה לגננת סוף שנה תרגש אותה עד דמעות, וברגעים כאלה היא מודה על הזכות שניתנה לה לחנך כ30 ילדים מקסימים במסגרת גן ילדים. אם אתם מחפשים בית דפוס שתוכלו דרכו להדפיס את הברכה לגננת בצורה הכי יפה שיש, אנחנו, צילום דפוס ראשון נשמח לעמוד כאן לשירותכם.

ברכות מכל הלב לסיום השנה

כשרוצים לגרום לה לעלות חיוך, ברכה לגננת סוף שנה צריכה לעמוד על שני קריטריונים חשובים, ראשון הוא תוכן הברכה, שתהיה מרגשת ומצמררת, שהגננת תרגיש כאילו מדברים ישירות אליה, ושנית זה איך כתובה הברכה, על איזה גופן, על איזה חומר היא כתובה וכמה השקעה שמו על הנראות. בכתיבת הברכה אנחנו חושבים שמוטב שאתם תעשו, אך כל השאר- עלינו. את הברכה ניתן לכתוב בשלל גופנים ובשלל צבעים. ניתן לשים תמונה חמודה של הילדים בגן או תמונה של הגננת, וכן, גם שתי התמונות ביחד הולך. את הברכה ניתן להדפיס על חומרים מיוחדים, כמו קנבס, אבן בזלת, פאזל, חולצה, משטח עכבר ועוד. כל חומר שיבחר, אנחנו נדאג לכך שהוא יראה מעוצב בצורה הנעימה ביותר לעין והמרגשת ביותר.

מי אנחנו ומה יש לנו להציע?

ישנם בתי דפוס רבם אשר מדפיסים ברכה לגננת סוף שנה, כך מעטים הם כמו צילום דפוס ראשון. בית הדפוס הנמצא ברמלה, עובד בהצלחה כבר מעל 25 שנה  וככל שהזמן עובר הוא מתפרסם ומקבל הערכה יותר ויותר. כל מי שרוצה לטעום מהדפסי צילום ראשון, לא משנה מאיפה הוא, אנחנו נסייע לו בזכות שירות המשלוחים שלנו שמגיע לכל רחבי הארץ. כמוכן, אם אתם מסתבכים בבחירת לוגו או עיצוב גרפי, אנחנו נטפל בזה ונעשה את העבודה בצורה המקצועית ביותר.

משלוח חינם ברכישה מעל 500 שח {לא כולל מתנות}

חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      buyq4 Get 5% off 5% הנחה לרוכשים ממגוון מוצרי החנות {לא כולל מתנות לגני ילדים} אין כפל מבצעים והנחות.
      freeshipping Get 0.00 off משלוח חינם