הכירו את הערכה הכוללת בה כמעט כל מה שצריכים צוותי ההוראה

בין אם אתן גננות, סייעות, מורות לאומנות או מורות מחליפות לגילאים צעירים אשר מעוניינות להנגיש את ההיסטוריה של האומנות לילדים צעירים וללמד על האומנים הגדולים של ההיסטוריה אבל לא יודעות כיצד, לדפוס צילום ראשון יש את הפתרון המושלם – ערכות אומנות. ערכות האומנות של דפוס צילום ראשון מסייעות לגננות, סייעות, מורות לאומנות וצוותי הוראה להנגיש את המידע וליהנות ממערכי שיעור מוכנים המותאמים לשנה שלמה. בין מערכי השיעור ניתן למצוא נושאים כמו חגי ישראל ועונות השנה, כמו גם נושאים כלליים כמו המשפחה, בריאת העולם ועוד.

ליהנות ממערכי שיעור מוכנים – כיום זה אפשרי

יצירה ואומנות מהוות חלק ניכר מהחינוך לגיל הרך והילדות המוקדמת במערכת החינוך הנהוגה במדינת ישראל – מדובר בהרבה מעבר ללימודי ציור וצביעה, אלא פיתוח המוטוריקה העדינה, פיתוח היצירתיות והחשיבה, כמו גם שימוש באומנות כאלמנט טיפולי. עם זאת, הכנת שיעורי אומנות הכוללים נושאים עונתיים, נושאים כלליים ונושאים הנושקים להיסטוריה של האומנות והאומנים הגדולים היא משימה לא קלה, על אחת כמה וכמה לגיל הרך. לכן, כאן נכנסות לתמונה ערכות אומנות אשר משמשות כספר הדרכה לצוותי ההוראה, לגננות ולמורות אשר מקלות באופן משמעותי את בניית מערכי השיעור ותוכנית העבודה.

מגוון ענק של מוצרים ושירותים

מלבד ערכות אומנות, אצלנו, דפוס צילום ראשון, תוכלו למצוא מגוון מוצרים ושלל שירותים. אנחנו בית דפוס כבר 26 שנה, ועם השנים אנחנו רק גדלים ומתרחבים בהתאם ללקוחותינו. מבין השירותים שלנו תוכלו למצוא עזרים לעבודה, כמו רול- אפ, פנקסי חשבוניות, חותמות, מדבקות, כרטיסי ביקור מגנטיים ועוד. בנוסף תוכלו לקנות שלל מתנות בעיצובים אישיים, כמו לוח שנה, ספל, ציפית לשמיכה ולכרית, חולצות מעוצבות, אלבומי תמונות, מחזיקי מפתחות, סימניות ממתכת ועוד. כמוכן, אנחנו מפתחים תמונות בכל הגדלים, תמונות מאט ותמונות מבריקות, ומדפיסים תמונות על בלוק עץ, קנבס, אבן בזלת, זכוכית אקרילית, קאפה ועוד. אם אתם מעוניינים באחת מהמוצרים שלנו, אנחנו עושים משלוחים לכל רחבי הארץ, כן, גם למי שגר רחוק מרמלה. בזכות המגוון הרחב של השירותים שאנחנו מעניקים, המוצרים הרבים והאיכותיים, מאות הלקוחות המרוצים מדי שנה וכל זה במחירים מעולים, המוניטין שלנו הוא גבוה מבין כל בתי הדפוס שבסביבה.

משלוח חינם ברכישה מעל 500 שח {לא כולל מתנות}

חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      buyq4 Get 5% off 5% הנחה לרוכשים ממגוון מוצרי החנות {לא כולל מתנות לגני ילדים} אין כפל מבצעים והנחות.
      freeshipping Get 0.00 off משלוח חינם