הוקרת תודה מיוחדת לסיום השנה – לחשוב בדרך קצת אחרת

עוד שנה הסתיימה לה בגן וסוף סוף הילדים יוצאים לחופש הגדול. רגע לפני שמתחילים את הקייטנה ומתחילים עוד שנה של גן או כיתה א, אתם בתור הורי הילדים בגן רוצים לקנות מתנה לגננת סוף שנה. אתם מבינים כמה תפקיד הגננת אינו פשוט, וכמה היא הייתה מקסימה לאורך השנה, וחשוב לכם להוקיר לה תודה ולהראות לה שאתם מעריכים אותה מאוד. מתנה כמו פרחים ושוקולדים אינה מספיקה, וצריך לחשוב על מתנה שהיא יותר אישית. אנחנו, דפוס צילום ראשון, מכינים מגוון של מתנות בהזמנה אישית המתאימות גם כמתנה לגננת של הילדים שלכם.

המגוון שאנו מציעים – כל מוצר מודפס שתבקשו

כשמנסים לחשוב על מתנה לגננת סוף שנה, כנראה שעולות מגוון אפשרויות לראש, אך אינכם יודעים במה לבחור. לנו, יש מגוון רעיונות שיכולים להתאים,
לוח שנה- אמנם נגמרה השנה הזו, אך תכף הגננת תתחיל לחנך ילדים חדשים. על מנת שלא תשכח את ילדי הגן הקודם, אתם יכולים להכין לה לוח שנה עם תמונות וזיכרונות של השנה החולפת מהגן.
תמונה איכותית- קנבס, אבל בזלת, זכוכית אקרילית ובלוק עץ הם רק חלק מהדוגמאות שעליהם אתם יכולים לשים תמונה של כיתת הגן ובכל להשאיר לגננת מזכרת  לכל החיים.
אלבום תמונות- אלבום תמונות עם זיכרונות מהשנה החולפת תשמח את הגננת וכך תהיו בטוחים שהגננת לא תשכח את המחזור הזה לכל החיים.

מה מיוחד בחברה שלנו?

אנחנו דפוס צילום ראשון בית דפוס מוכר ברמלה שקיים כבר 26 שנה. בית הדפוס נותן שירותים רבים כמו יצירת מתנה לגננת סוף שנה, פיתוח תמונות, הדפסה דיגיטלית, הכנת מדבקות בעיצוב אישי ועוד. החנות בעלת המוניטין הגבוה כל שנה מרחיבה את סל השירותים שלה ומביאה עוד מוצרים בהתאם לבקשת לקוחותיה, ומסיבה זאת, לחנות יש מאות לקוחות מרוצים וחוזרים. אם הינכם רוצים לקנות מאיתנו אך גרים רחוק מרמלה, יש לנו שירות משלוחים לכל הארץ. כמוכן, אם אתם צריכים עזרה בעיצוב הגרפי של מוצרים שאותם תרצו לעצב אישית, לנו יש ניסיון רב בתחום ונשמח לעזור לכם בעיצוב המוצר לטעמכם.

משלוח חינם ברכישה מעל 500 שח {לא כולל מתנות}

חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      buyq4 Get 5% off 5% הנחה לרוכשים ממגוון מוצרי החנות {לא כולל מתנות לגני ילדים} אין כפל מבצעים והנחות.
      freeshipping Get 0.00 off משלוח חינם