האירוע הקרוב מתקרב? זו הדרך לפנק את הילדים במשהו יוצא דופן

חג חנוכה קרב ובא? שנת הלימודים זה עתה התחילה? או שהסיום שלה קרוב מתמיד? לכל האירועים המרגשים האלה, מתנות לגני ילדים יהיו הכרחיות! המתנות יכולות להיות על ידי ההורים של הילדים וצוות הגן. ילדים לא צריכים הרבה על מנת לשמח אותם, וללא ספק מתנה קטנה וסמלית תעשה להם את היום. ניתן לפנק ילדים בשלל מתנות קטנות בעיצוב אישי, שתוכלו לתת לילדים שלכם באירוע מרגש. אם אתם מחפשים מקום להכין בו את המתנות לילדים, אנחנו דפוס צילום ראשון נשמח לעמוד כאן לשירותכם.

צבעוניות וייחודיות בכל עיצוב – המתנה לילדים

כשחושבים על מתנות לגני ילדים, ישר עולות שלל אפשרויות שונות. המתנות יכולות להתאים לאירועים שונים והמתנות מגיעות במגוון סוגים של גדלים, צבעים ועיצובים. מתנות למשל הן,
חנוכייה לחנוכה- חג חנוכה קרב, וזוהי סיבה מעולה לתת מתנה לכבוד החג. חנוכייה מעוצבת אישית היא מתנה עם משמעות, שימושית, זולה ומקסימה!
סימנייה מתכתית- סימנייה שעליה תמונה של ילדי הגן היא משמעותית מכיוון שתכף יוכלו לקרוא ולכתוב. הסימנייה תדרבן אותם להתחיל לקרוא בשלבים הראשוניים שלהם.
תמונה מעוצבת- תמונה של ילדי הגן על קנבס, אבן בזלת, בלוק עץ ואפילו קאפה תשאיר זיכרונות לילדים לכל החיים.
קופת חיסכון- הילדים בדיוק מתחילים לקבל דמי כיס ועל מנת שהכסף שלהם לא ילך לאיבוד קופת חיסכון בעיצוב אישי תדרבן את הילדים לחסוך.

הבחירה שלכם – דפוס צילום ראשון למגוון מוצרים

כשחושבים על מתנות לגני ילדים, ישר חושבים על דפוס צילום ראשון. החנות שממוקמת ברמלה וקיימת כבר 26 שנה היא בעלת מוניטין גבוה ורפרטואר מרשים בזכות שלל המוצרים שלה והשירותים שהיא נותנת. אם אתם רוצים מוצר בעיצוב אישי אך אינכם יודעים איך לעצב, לנו יש ניסיון רב בעיצוב גרפי ונעצב לכם את המוצר בצורה היפה ביותר. בנוסף, אם אתם מעוניינים באחד מהמוצרים שלנו אך מתגוררים רחוק מרמלה, אנחנו נשמח בעזרת שירות המשלוחים שלנו להביא לכם את המוצר עד פתח הבית. בזכות שלל המוצרים והשירותים שלנו ומאות הלקוחות המרוצים, דפוס צילום ראשון הוא בית דפוס מוביל בארץ!

משלוח חינם ברכישה מעל 500 שח {לא כולל מתנות}

חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      buyq4 Get 5% off 5% הנחה לרוכשים ממגוון מוצרי החנות {לא כולל מתנות לגני ילדים} אין כפל מבצעים והנחות.
      freeshipping Get 0.00 off משלוח חינם